29 juni 2024
Jeg holdte min 60-års fødselsdag og kendte ikke 4Motion i forvejen – men havde fået dem anbefalet. Og det fortrød jeg ikke – de spillede og sang SÅ godt.
Jeg havde ikke bestilt noget bestemt musik, bare bedt om god dansemusik til voksne danseglade mennesker. Og Mads og Co. aflæste mine gæster perfekt, fyrede det ene klassiske dansehit af efter det andet – dansegulvet var stort set fyldt op fra start til slut.
Den største anbefaling herfra - og fra mine gæster, jeg har kun fået positive tilbagemeldinger. Så tak for at hjælpe med at gøre det til en dejlig fest
Vinnie
22 juni 2024
Vi har lige holdt 60 års fødselsdag med 4Motion som band.
Og sikke en fest de kunne banke op. Fuld fart på fra første øjeblik - masser af folk på dansegulvet og super musik.
Skal man holde fest med gang i den, så kan de absolut anbefales - de kan om nogen sætte gang i den. Den største tak herfra for at gøre det til en super fest, skal det lyde fra både gæster og værtspar. Tak !
Dorthe & Bent
13. april 2024
Jeg holdte min 50 års fødselsdag og 4Motion spillede op til dans. Det var faktisk mere end dans, de leverede i den grad stemning med deres formiddable musik, fede lyd og totaaalt afstemte numre. Musikken var perfekt til tema-festen, playlisten rettet til efter mine ønsker og eksekveret til perfektion. Gæsterne var voldsomt imponeret og selv en nabo måtte lige høre hvem den gode lyd kom fra, mens de rockede med på afstand. Jeg kan varmt anbefale 4Motion, super proffessionelt fra start til slut.
Louise Lau Sørensen
Motion, et FANTASTISK 5-mands band fra Fyn, spillede til min fødselsdagsfest i Lyngby. 3 sæt med fantastisk Rock and Roll samt gode både danske og udenlandske 80’er og pop numre. Luftguitaren blev støvet af og kom i høj grad i brug for mange ved aftenens fest. 4Motion blev også rost af mange af vores gæster efterfølgende. Og Mads (band Leader)var fantastisk at arbejde med før festen. Bestemt ikke sidste gang vi lejer dette fantastiske band!
Gitte og Jan
Jeg skulle holde min 70 års fødselsdag, og søgte derfor noget musik med gang i. Efter nogen søgen stødte vi på 4MOTION, og vi må sige der var gang i den. Alle aftaler blev holdt til punkt og prikke og musikken var fuldstændig afstemt vore gæster, så dansegulvet blev flittig benyttet.
Mange gæster har rost det 5 mands store orkester, som leverede musik i top klasse.
Kan varmt anbefale dem. Så endnu engang tak en fantastisk aften 4MOTION.
Mange hilsner Johan og Conni.
2 x 70 års fødselsdag
Min kone og jeg holdt dobbelt 70 års fødselsdag med 70 gæster, og 4Motion gav alle en strålende oplevelse. Vi fik så meget ros for vores valg af band. En perlerække af numre med den musik, som vi også dansede til for 50, 40 eller 30 år siden, gav et fyldt dansegulv. Der var fed kontakt mellem forsanger Mads og publikum, guitarsoloerne sad lige i øjet, og rytmegruppen lagde den fedeste bund. Alle praktiske aftaler blev overholdt til punkt og prikke – skønne folk at samarbejde med.
Gerhard Dall, Lejre
Jeg kan hermed, uden forbehold og med de største anbefalinger opfordre alle, der ønsker rigtig god musik til sin fest, at vælge 4motion. Gruppen har et meget stort repertoire af forskellige numre, der bliver fremført med uhørt professionalitet.
Det var en stor fest, hvor vi fejrede min 50 års og min søns 30 års fødselsdag, så de 100 gæster der deltog ved festen havde et aldersspænd fra 21 til 62 år. Der var ikke en eneste der kunne side stille, alle var ude og svinge træbenet.
Når man planlægger en fest der skal foregå i et telt, i en baghave, midt i Odense C er man naturligvis nervøs for om lydstyrken er for kraftig, dette var dog intet problem, da 4motion har investeret i rigtigt godt udstyr, der ikke ”larmer” unødigt over hele kvarteret, men er tilstrækkelig høj til selve festen.
4motion kan roligt reklamere med ”Fuld tilfreds eller pengene tilbage”. På vegne af 100 gæster og samtlige naboer, takker vi 4motion for en god underholdning.
Preben Egesø
Min 50års fødselsdag, skulle fejres med en god fest med live musik. Så gik jagten ind på at finde musik, venner blev spurgt uden at vi kunne beslutte os, så fandt jeg over 123festmusik. Der dukkede 4 motion op og må sige besutningen faldt hurtig da jeg hørte lidt musik på deres hjemmeside. Spændt er man altid om musikkern lever op til forventningerner.
De kom til den aftalte tid, og da 4motions gik igang startede festen rigtig, fyldt dansegulv hele tiden, super fest/danse musik. Det var en kanon oplevelse at have 5 mands bandet på besøg, stor ros til dem og kan varmt anbefale dem, mange af mine gæste roste dem til skyerne, så det er jo det bedste kado. Tak endnu engang for at gør min 5.0 opgradering helt speciel
Mvh Ole
Vi manglede musik til vores 50 & 60 års fødselsdage og ret hurtig fik vi anbefalet 4-motion af nogle bekendte. Vi skrev til Bandet og fik lyn-hurtig svar tilbage og inden der var gået en uge var kontrakten i hus👍
Bandet kom og stillede op lige efter hovedretten og hold da op,— det gjorde de næsten lydløs. Uden nogen næsten lagde mærke til det, stod hele udstyret på scenen. Vores fest var en tema fest- HIPPIE-fest ☮ og bandet levede fuldt ud op til vores forventninger. De gjorde det så godt, at stort set samtlige 110 gæster har kommenteret deres profesionelle måde at levere musikken på.
Både under festen og dagene efter fik vi positive tilkendegivelser. Så hermed vores bedste og varmeste anbefaling til Jer 4 Motion.
I står klart øverst på ønskelisten til vores næste fest✌️
Kh.Hanne & Henrik
